Supporttekniker, Stockholm

Revide utvecklar och driver Voyado, ett av marknadens mest avancerade och samtidigt användarvänliga lojalitetssystem. Vi upplever just nu ett explosivt behov hos företag att effektivisera sitt lojalitetsarbete och behöver i samma takt kunna ta hand om våra nya och befintliga kunder. Vi söker därför en nyfiken, driven och IT-kunnig supporttekniker till vårt Stockholmskontor.Vi erbjuder en trevlig miljö med väldigt kompetenta och engagerade kollegor.

En sammanfattning av din roll


Vi söker dig som är teknikintresserad och väldigt nyfiken på att lära dig vår produkt – utan och innan. Som supporttekniker hos Revide är din huvudsakliga uppgift att hantera inkommande ärenden, frågor eller önskemål per telefon eller mail. Du har daglig kundkontakt, är en naturlig problemlösare och en mästare på att förstå kundens behov och bemöta varje kontakt på rätt nivå.

Du kommer vara mottagare av både enkla och komplexa ärenden och ska kunna stötta våra kunder så långt det går. Ibland är ärendet för stort eller komplext och då står antingen kund- eller produktteamet till förfogande.

Voyado utvecklas i snabbt tempo och du kommer även ansvara för att dokumentera och tillgängliggöra information om funktionalitet via vårt ärendesystem.

En kontinuerlig utveckling av vår plattform kräver väl genomförda testprocesser för att vi ska uppnå bästa kvalitet. Du kommer vara delaktig i dessa tillsammans med andra dedikerade kollegor.

Genom din dagliga kontakt med våra kunder kommer du ha stor förståelse för  kundernas olika behov, utmaningar och problem. Vi ser gärna att du har förmågan att dela med dig av dessa insikter som i sin tur kan leda till produktförbättringar.

Du får ta stor plats i en unik arbetskultur


Du kommer att vara med på en oerhört spännande resa. Revides vision är att utveckla Voyado till att bli Europas bästa lojalitetssystem, och tillsammans med våra kunder är vi på god väg. Vi är extremt dedikerade till uppgiften, men samtidigt är vi måna om att alla mår bra på jobbet. Du kommer att få stort utrymme att växa i en kreativ arbetsmiljö där personlig utveckling är lika självklar som hög kompetens. Vi sitter i en attraktiv arbetsmiljö i Hammarby sjöstad med utsikt över Stockholms vatten.

Du får arbeta med några av Sveriges starkaste varumärken som använder Voyado som plattform för sitt lojalitetsarbete, och din vardag har inslag av samarbete med såväl kund som leveransteam. Rusta, Kjell & Company, NetOnNet, Mio, Polarn O. Pyret, MQ, Brothers, NK, G-Star, XXL, Mekonomen och Happy Homes är några exempel på våra kunder.

Vi tror att du har följande kompetens och erfarenhet 

  • Relevant bakgrund eller utbildning, gärna med IT-inriktning
  • Stort intresse för data/IT och produktutveckling
  • Tidigare erfarenhet från supportarbete är meriterande, men inte ett krav
  • Erfarenhet från ärendehanteringssystem som t ex Zendesk, och kunna använda arbetsverktyg som t ex Trello och Jira är en fördel
  • Som person är du stresstålig, positiv och kommunikativ med en väl utvecklad känsla för att ge kundservice.

 

För att lyckas i den här rollen krävs att du har ett gediget IT-intresse kombinerat med en hög servicegrad. Du måste vara nyfiken och driven, samt ha lätt för att sätta dig in i nya system och tekniker. Du är kommunikativ i såväl tal som skrift och gör alltid ditt yttersta för att förstå kundens situation och lösa rapporterade problem. Du är ansvarstagande och har inga problem att ta egna initiativ. 

Tjänsten är på heltid med start så snart som möjligt. 

Om du känner att detta är rätt för dig, hör gärna av dig redan idag! Kontakta michael.jerlin@revide.se om du är intresserad eller vill ha mer information.

 

Läs mer om oss på www.revide.se och vårt lojalitetssystem på www.voyado.com

Revide är inne i en expansionsfas och söker just nu flera kompetenser.

Vi söker en

Senior IT projektledare, Stockholm

Vi söker en

Senior IT projektledare, Norrköping

Vi söker en

Junior Teknisk Projektledare, Stockholm

Vi söker en

Frontendutvecklare, Norrköping

Vi söker en

Backendutvecklare, Norrköping

Vi söker en

Senior utvecklare, Stockholm

Vi söker en

Junior frontend/designer, Stockholm

Vi söker en

Supporttekniker, Stockholm

Vi söker en

Spontanansökan!